40 sekunder anka

 

En liten film med ögonblick från ankungarnas första dygn.

38 kommentarer
victoria

ÅÅÅhhhhh

Lovisa Illustration

!!! Ååååh! Jag dör söthetsdöden 20 gånger om! <3

Lovisa Illustration

(detta inlägg ska delas)

Beata

sötheten i det här, jag vet inte vad jag ska säga.

Jessica

ÅH HERREGUD vad fantastiskt

Frida

Dör. Söta.

Sandra Leone

Åh. Hjälp. Jag. Svimmar.

Madeleine -an uncompromising feministic vegan

alltså jag orkar inte detta Jennifer.

frida

DET HÄR VAR DET FINASTE JAG SETT

Frida

Herregud jag står inte uuut! Ååå!

Linn

Åh finaste filmen! Du är så grym Jennifer!

Svar: puss!
Jennifer

Fanny

Wow, alltså livets små mirakel <3 älskar ankan i slutet som ligger i mitten, hur hen liksom tittar sådär förnöjt på sin omgivning och sedan sluter ögonen för att sova.

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh gud så sööööta!! Typ det sötaste jag sett!

Elin/Zelmyra

Höjden av megagos! Maj gad så rart! De är så fina när de ligger och sover i en enda goshög. :)

Sara Persson

Känns som att denna video hade kunnat bota depressioner. Så jävla underbart!

Alicia

MEN GUUUUUUUUU!!! När den sträcker sig upp och pussar på fingret! Och när de äter! Och sen somnar! Jag står inte ut. Det här är så himmelens vackert.

Lovisa

SÅ HIMLA FINT!

Vicky

herre herre herre herre.

Hedvig

Åh men gulle!!

ida

men åh gud vad fint!!

Gabriella

Jag dör!!! Hur kan man vara så gullig? Älskar när de ligger i en hög i slutet :)

Malin Aurora

Alltså herreguuuud<3333

Sara

Hjärtknipande sött:")

Annelie

Aaaaaaaaaaaa they're so fluffyyyyyyyyyy!!!!! SÖTASTE JAG SETT I MITT LIV!

Emilia

så fin film!

Elin

Det gulligaste klippet ever, super duper mega gosigt.

Flora

åååååå vad fint!!!!!!!!

Gry Sol

ALLTSÅ D Ö R bara helt enkelt!

Anna María

Så himla fint! <3

Hanna

vilken underbar, underbar film!

Emelie

AAHHHH! Saknar ord!!! Nu saknar jag alla kycklingar hemma på gården!

Lisen

Smälter!!!

rainbowtrout.

nä, vad fint <3

Alida

Så himla fint!

Felicia

Så himlans söta! Man blir ju alldeles kär.

Jessica S ♥

Det ser så harmoniskt och underbart ut!

Michaela

detta var det finaste jag sätt på länge! gud va vackert att få se sånt!

Amanda Jonsson

mitt hjärta smälter!!!!