iväg på äventyr.

från tidigare Oxfordbesök
 
I helgen håller Amnesty en Student Conference för alla societies i hela storbritannien och jag ska dit tillsammans med en handfull fina människor från vårt society! Är så sjukt pepp!! Och vet ni? Imorgon går mina föreläsare på endagsstrejk = alla lektioner är inställda, så redan ikväll hoppar jag på en buss ner mot England för att hälsa på Love i Oxford ett par dagar också. Ska bli så fint! Har tidsinställt ett par inlägg så det inte ska bli helt tomt här, annars är jag tillbaka på söndag igen. Hoppas ni har en galet fin helg, för det tänker minsann jag ha!
8 kommentarer
emma

Vackert!

Anna

Så vackert!

Svar: Åh, ja! Oxford är så himla fint!!
Jennifer

Julia [Stil & Foto]

fantastiskt vackert :) fint fotat!

Svar: Åh, tack fina du!
Jennifer

Ebba Molin

åh så vackert!

Ellen

Oj vilka bilder! Du råkar inte ha någon aning om vad det är för klätterväxt på bild tre?
Ha en trevlig helg :)

Svar: Åh, ingen aning faktiskt! Men himla fin är den! :) Och tack!!
Jennifer

Linnea

Dina bilder är helt underbara!

Svar: Åh, tack fina!!
Jennifer

Moa

Ser helt underbart vackert ut!

Planerar du på att stanna kvar i Storbritannien efter studierna eller ska du flytta tillbaka till Sverige? :)

Kram

Svar: Åh, jag vet inte! Jag kommer med största sannolikhet stanna för att läsa en master iaf, men sedan har jag ingen aning. Vill flytta tillbaka till Sverige tids nog, men vi får se. :) Kram!
Jennifer

Nastasja

Fabulous! Vart i England är konferansen? Have fun :)

Svar: Den var i London!! Himla bra! :)
Jennifer