söndagssysslor

 
Regnet öser ner och luften som strömmar in genom det öppna köksfönstret luktar höst. Vi har suttit inne hela dagen, druckit té ur Johannas fina glaskanna och kokat kaffe, bakat pizza som vi åt nerbäddade i sängen framför en dokumentär och redigerat bilder. Typiska söndagssysslor alltså. 
 
Och så fick jag ett infall och bytte bloggdesign. Det blev lite mer utrymme för mina bilder och lite mer avskalat denna gång, fortfarande under konstruktion då det är så himla tidskrävande att knåpa med koder. Speciellt om en lider av grav beslutsångest som jag.. Och just det, bilderna i tidigare inlägg ser lite pixliga ut eftersom de är uppladdade i 700px och inte 900px som är den nuvarande storleken, men kvalitén på kommande bilder kommer inte bli lidande. Bara så ni vet. Puss!
9 kommentarer
elise

älskar slappa söndagar <3

Svar: Åh, jag också!!
Jennifer

Nastasja

Den nya designen är SÅ snygg. Du är grym! Er söndag låter helt perfa med.

Svar: Åh, men puss fina!!!
Jennifer

Jenny

MEN SÅ SNYGGT JENNIFER!!

Svar: <3!!!
Jennifer

Sandra Leone

Din nya design är megafin! Älskar att den är så ljus, det lyfte humöret ännu mer än vad din blogg redan gör ju

Svar: Åh, tusen tack!! Är ju alltid lite nervöst när en gör så himla drastiska förändringar
Jennifer

Maria Ekblad

Åh tycker det blev väldigt fint! Mer läsarvänligt på något sätt :)

Svar: Åh, men tack fina!!
Jennifer

Stina

Nya designen är supersnygg ju!
Älskar dessutom din systers tekanna! Var är den ifrån?

Svar: Åh, tack snälla!! Hon fick den i flyttpresent av sin pojkväns familj, men jag tror att jag har sett liknande på Lagerhaus :)
Jennifer

hanna, förbanna

superfin ny layout! Känns som att bilderna kommer mer till sin rätt på det här viset, och dina bilder tycker jag absolut ska få synas mer! Snyggt!

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

Daniella 🌙

denna designen är SÅ fantastisk <3

Svar: <3!! Tack!
Jennifer

Emelie

Designen vart verkligen riktigt snygg!! :) Tycker de är lite mysigt faktiskt när de regnar lite och är så här kyligt.. men jag hoppas att värmen kommer tillbaka igen lite så man får en fin sen sommar igen!! :)

sv. va roligt att du gilla bilden, blir så glad!!:)