vardagsuniformen + Trondheimsresan

 
Min vardagsuniform just nu; byxor från Monki, magtröja från H&M och en lång, svepig kofta från Vero Moda. Vill aldrig ha på mig något annat ungefär.
 
Och just nu sitter jag i en bil på väg upp till Trondheim!! Johanna flyttar nämligen dit idag och jag följer med som bärhjälp. Detta innebär att jag missar Gudrun Schyman som kommer till Växjö idag </////3 DEN SORGEN. Men är ändå pepp på Trondheimsäventyr!! Bestämde mig visst för att stanna lite längre också, och inte bara över inflyttningshelgen, så har en hel vecka tillsammans med min syster framför mig! BÄST.
12 kommentarer
Frida

Fasansfullt snygg! Och vad kul med Trondheim!

Svar: Åh, men puss!
Jennifer

Emelie - Lever drömmen i Paris!

Men gud, så fint, systerskap! Njut, njut, njut innan återföreningen med Edinburgh. Saknar min syster nu när jag bor utomlands...

Svar: Åh, förstår verkligen!! Systrar är ju kanske det bästa!
Jennifer

Kim

Du är superfin

Svar: Åh, men tack!!
Jennifer

Cornelia

Mysiga kläder :)

Svar: Åh, ja!! Så himla sköna :)
Jennifer

Andrea som au pair i London och Irland

Alltså du är ju så himla fin.

Svar: Åh, men puss!!
Jennifer

Maria

Så fin Jennifer! Magtröja for the win.

Svar: Åh, definitivt magtröja for the win!!
Jennifer

Nastasja

Åh, oturen i den krocken alltså!! Ha en underbar vecka där uppe :) (längtar efter bilder såklart).

M

Assåååå hur får du ditt hår att ligga platt?? Eller är det så naturligt? Mitt hår är lite längre än ditt iaf och står rätt opp mitt på huvudet. Scheisseknäppt.

Svar: Mitt hår är fluffigt dagen efter jag duschat typ, men annars ligger det relativt platt.. Så enda tips är väl att inte duscha, haha.
Jennifer

Beatrice

Åh, du är så. himla. snygg! Ha det grymt i Trondheim!

Svar: Tusen tack fina du!!
Jennifer

Vicky

vill också heja på gudrun! så himla märkligt, gick förbi en lolak i oslo härom dagen där det satt flyers om gudruns home party exakt tidigare den dagen??? asså sämsta missen.

Svar: Men alltså!! Såna missar borde ju inte få finnas!
Jennifer

kvinnan

Så nice! Supersnyggt och passar helt ditt utseende.
:)

Svar: Åh, tack snälla!!
Jennifer

Ellinor

Men HUR snygg är inte du då???? Stört fina bilder du har på bloggen i övrigt också

Svar: Åh, men fin du är! Tack!!!
Jennifer