första veckan.

 
Första veckan av tredje året på min degree är avklarad och kroppen ömmar till följd av för lite sömn och en stundande förkylning. Verkligheten välkomnade mig tillbaka med ett fullspäckat schema, hårda kramar, filosofiska samtal om tid, gapskratt och kollektiva livskriser som botas med chokladglass. Det är så oerhört fint att vara tillbaka igen.
 
Ikväll har vi återträff med vårt Malawi-gäng, och även fast jag inte orkar något annat än att rulla ihop mig till en boll under mitt fluffiga täcke och sova så ska det ändå bli så himla kul att träffa alla igen! Hoppas ni har en bäst fredagskväll och att livet är snällt mot er, puss!
 
10 kommentarer
marika

Har du någon vän i edinburgh med blogg? :)
Marika

Svar: Hej! Nej, tyvärr inte. Kram!
Jennifer

Maria Ekblad

Åh fin bild på dig! Och fina lakan.

Svar: Åh, tusen tack!! Puss!
Jennifer

Frida

Wihooo jag längtar efter att börja skolan igen! Någon gång vill jag också bo i Edinburgh.

Moa

Åh, du och din blogg! Så himla fint alltihopa! Det där nagellacket du har på dig är himla vackert, skulle man kanske kunna få reda på vad det är för något? :)

Emelie - Lever drömmen i Paris!

Nu kör allt igång igen, heja heja! Förstår att det är med lättnad som mycket drar igång igen, fastän tunga stunder nalkas. Åh, vad fint att du följa dig.

Svar: Åh, skickar tillbaka, det är så fint att du vill titta in här ju. Tack! Och ja, skönt men utmattande.
Jennifer

Nastasja

Fint med reunion, älskar hur det alltid finns sä mycket att prata om då! Och den bilden på dig är HELT UNDERBAR! Puss!

Svar: Åh, men PUSS! <3
Jennifer

Zejneb

smälter för dina bilder, så enormt vackra. och åhhhh, du är så fin!

Svar: Åh, men tack fina!!
Jennifer

Cornelia

Älskar tröjan

Svar: Jag också!! Var tvungen att köpa med den hem när jag sprang förbi den på topshop :)
Jennifer

elsa c.c.

så himla fin bild på dig! älskar reunions. ps varifrån är dina lakan? helt perfekta ju

Hedvig

Jag har precis överlevt den jobbigaste veckan i mitt liv men kommit igenom det galet mycket bättre än jag trodde jag kunde. Så jag vet inte om livet är så snällt men min fredagskväll ska nog bli det!

Svar: Skickar kramar över internet!!
Jennifer