återuppståndelsen

 
 
 
 
 
 
 
Vänner! HEJ! Den här lilla bloggen har ju nästan gått i graven vid det här laget, men vet ni?? Nu kommer den minsann att återuppstå från den stora bloggdöden! Har verkligen haft så sjukt jäkla mycket att göra de senaste veckorna, men idag betade jag av ett exam och har bara en uppsats kvar innan den här himla terminen är slut, så nu har jag äntligen tid till den här lilla internetplatsen igen. <3 
 
Anyhow, min hjärna var lika pigg som en hög med stuvade makaroner efter provet idag (inte så konstigt med tanke på hur mycket jag pluggat de senaste dagarna) + jag hade inte sett dagsljus sedan i torsdags, så därför gick jag ut i solskenet, med hög musik i öronen och bara stängde ute världen ett tag. Så himla skönt. Och med tanke på hur instagram har sett ut den senaste veckan kan väl ingen ha missat att körsbärsträden står i full blom överallt. Men alltså, var ändå tvungen att visa bilderna jag tog ikväll, för titta så fint Edinburgh klär i det rosa fluffet. 
 
Och så måste jag passa på att säga TACK för alla fina ord och pepp som ni ger mig, trots att min närvaro har varit nästintill obefintlig här på bloggen. Ni är bäst.
 
14 kommentarer
Diman Dilir

så fina bilder!

lovisa

saknar dig och bloggen din!! <2+1

Beatrice

Ja, äntligen! Saknar din blogg så himla mycket när du inte skriver i den. Inte för att jag haft tid att läsa bloggar på sistone ändå, men det känns bra att veta att man kan ta igen liksom!

Maria Ekblad

Åh grattis och välkommen tillbaka! Det har varit tomt utan din blogg i bloglovinlistan. :)

hanna, förbanna

välkommen tillbaka! <3

Jenny

Andra bilden!! :*

Nastasja

Yaaaaaay!!

Kaneli

Fint att ha dig tillbaka i bloggosfären, kram!

Erika

Du är verkligen duktig på foto! Välkommen tillbaka :)

Sara

Är himla imponerad av dig och ditt pluggande alltså°

chrissy

fantastiska bilder (as always!) den där staden alltså!? ser helt magiskt ut wow

freja

heja! snart sommarlov, sjukt ju!

Ann

Magiskt fint ju!!

Alicia

Alltså ALLA bilderna men framför allt tredje! Guuuuuu vad fint! Och jävla bra jobbat och välkommen tillbaka!