på en lördag.


 
 
Hej hallå! Long time no selfie, så jag kände att det var dags att ni åter får kika på min nuna. Jag klippte håret kortkort igen för någon dag sedan, och det är alldeles fantastiskt skönt att slippa tänka på hur det ligger/att det är ivägen/etc. Och så är det himla mysigt att klappa på också. Bara bra saker alltså. Och vet ni? Den här helgen är fina, saknade Sinéad här i Edinburgh! Hur pepp?! Vi låtsas att uni inte finns, äter massa god mat och hänger i solen mest hela tiden. Känns ungefär som en försmak av hur livet kommer vara efter att pluggkaoset är över = sjukt bra. En annan bra sak är att jag faktiskt har använt min stora kamera igen, efter typ en månads dammsamlande, kors i taket! Än är undrens tid inte förbi osv.
 
Hur är er helg? Är livet snällt mot er? Skiner solen hos er? Hoppas det. 
 
23 kommentarer
Sofia Gustavsson

Sovmorgon och långpromenad i Bokhultet väntar efter en intense arbetsvecka. Återhämtning <3

Maria Ekblad

Åh du passar så bra i den hårlängden! Och fint läppstift. Ja äntligen är det vårigt här. Blommorna har börjat slå ut och det är inte svinkallt längre. Äntligen.

Johanna

Vacker! :)

elise

jaaa solen skiner i malmö!
du är grym!

linda

sovmorgon, ledig och sol så jag klagar absolut inte. också ska jag ju snart in till stan och försöka hitta en klänning att ha på min mormors 70års fest också, älskar sånt! kanske köper lite lösgodis också, vore ju så gott!

Maria

Fortfarande lite kyligt ute men solen skiner idag så jag klagar inte :)

Mari

Nydelig lebestift! Min helg består for det meste i å skrive dissertation som skal leveres på mandag. Så det er en del å gjøre der. Men det blir tid til hjemmelaget suppe til lunsj og fellesmiddag med flatmates på søndag, mens vi ser Poldark på tv.

Johan

Jag har en skön och avkopplande helg. Solen skiner här i Malmö.

chrissy

haha, long time no selfie. jaaaa! ÄNTLIGEN!! känner jag mest. solen skiner, jag lyssnar på soulmusik och gör bananpannkakor och eggs florentine samtidigt (så stressigt för en scatterbrain som jag haha men hittills går'e bra!!) en helt ok lördag med andra ord :')

Daniella 🌙

Helgen har gått jättelångsamt eftersom jag åker till London i morgon och minuterna blir ååååååååååååååår

Jasmine

Livet är väldigt snällt mot mig den här helgen, och solen skiner så fint här :)

Linnsej

Så vacker du är. Oh Ja blogga meeeer!
I Halmstad skiner solen för fullt idag. Woop!

Emelie - Lever drömmen i Paris!

hej igen, fina du!

Anonym

Min helg började inte särskilt bra med sjukhusbesök med knodden som skurit sig på en trasig glasruta och var tvungen att sy ett stygn i sin pyttelilla tumme under minst sagt vilda protester. Men jag hoppas att helgen bjuder på lite roligheter också bla lekdejt i en lekpark med massa barn och föräldrar från föräldragruppen vi alla gick i innan knoddarna föddes :)

Sandra Leone

Åh hoppas att livet är snällt mot dig också det låter i alla fall så.
Jag och livet stakar oss fram med våra meningsskiljaktigheter men solen skiner minsann över hela mig idag

ISA

Så sjukt vacker. Och sjukt fint att återförenas med en vän. Hoppas ni njuter till fullo. Vädret är kalas här och jag har träffat en fin vän, kan inte klaga! <3

Frida

åh så roligt att se dig igen, tycker ju så mycket om dina funderingar och bilder :) min helg är alldeles alldeles fin, är hemma i Sverige för första gången på tre månader och blir alldeles bortskämd av god mat/kramar/familjemys <3

nike

så otroligt fin!

en pluggfråga som jag letade efter i arkivet, och inte hittade något svar på: hur pluggar du inför en open book - examen? har en coming up om tre veckor och just nu repeterar jag litteraturen genom att stryka under nyckelord, ritar tankekartor för att få överblick, och gör gamla examensfrågor. läser juridik och tentar en termins civilrätt, argh. har du några fler tips?

kram!

Jennifer

Solen har ÄNTLIGEN kommit till Norrbotten och snön smälter äntligen. Är så vårpepp och igår kunde jag ha skinnjacka istället för vinterjacka!

Alicia

Du är fabulös alltså!
Här skiner solen! Men jag är för trött för att utnyttja den. Har firat åttioårsfest med allt vad det innebär och haft det så fint och lyxigt, men nu vill jag bara äta ostbollar, se på film och brodera i sängen. Kram på dig och ha en riktigt fin vårsöndag!

Elin

DU ÄR SÅ FIN JENNIFER.

haha va bara tvungen att säga det.

Ja livet är fint, solen skiner och idag ska jag på arbetsintervju! Nervöst..

Rebecca Larsson

Men åh vad fan fin du är

JOSEFINE -

Alltså j**lar vad snygg du är!!