→ → → Montenegro

foto: Otto
 
Precis just nu är Otto och jag en route till Montenegro!! Planen ser ut såhär: en natt i Dubrovnik innan vi ger oss ut på roadtrip fram tills på söndag, sedan möter vi upp ett helt gäng med vänner i Kotor där vi hyrt en villa för en vecka, och så avslutar vi i Dubrovnik. Dör så pepp jag är!! Jag har väskan full med kameror och film (no joke, känner mig som en kamerasmugglare), planerar att ta sjukt mycket bilder. Jag kommer spendera ungefär noll tid på internet, men jag har ett gäng med tidsinställda inlägg på lager så att det inte ska bli helt tyst här inne. Annars kanske det dyker upp någon bild på instagram under tiden. Hejdå Edinburgh, vi ses om två veckor!
 
 
10 kommentarer
Beata

åh ha så himla fantastiskt!

Sandra

Åh låter som en helt fantastisk resa. Ha så kul :D

Anonym

Åh, blir så avundsjuk. Hoppas du får en fantastiskt resa och tar mängder med bilder.
Jag har precis kollat igenom alla dina videos och snälla snälla, kan du inte göra fler sådana om om orkar? Du är så himla rolig och fyndig. Älskar videon där du och en kompis sitter vid bordet och pratar. :D

Daniella 🌙

Jag flyttar till Edinburgh om två veckor, skulle jag kunna få bjuda dig på kaffe och dumplings kanske? 💕

Johanna

vad kul!

Vicky

montegroooooo fan vad sjukt fett. fota sönder allt nu, och njut njut njut. PUSS

Emy

Gud vad kul! Men jag är lite förvirrad, på Ottos blogg står det att han heter Marcel?!

ISA

Känner på mig att dessa bilder från resan kommer bli något heeeeelt otroligt! ska vara så vackert där! njut åt mig med, okej? KRAM!

elise

vad härligt! älskade dubrovnik, så himla fin stad <3
http://singmyspring.blogspot.com

Sabina

Åh, hoppas att ni får det jättefint! Jag tyckte att Dubrovnik var lite jobbigt turistigt ibland men om en är modig så är det ett fint ställe att gå vilse i alla smågränder på. Vår höjdpunkt var Buzza 2 som ligger bakom en resturang uppför några trappor. Det är en jättefin bar längs med bergsväggen och utsikten är fantastisk! Kom tidigt om ni vill se solnedgången!!