i högsommarvärmen

Det här med högsommarvärme + kläder är en knepig kombination om en, som jag, vägrar allt som inte är svart eller på sin höjd grått. Då blir en lite extra glad när en hittar kläder som både fyller stilkriterier och håller en någorlunda sval, som t ex den här klänningen 
 
 
 
Jag köpte den på asos i höstas inför årsmötet med First Aid Africa, och nu får den alltså agera sommarklänning istället. Tycker så mycket om den djupa ryggen och de vida ärmarna.
 
 
 
Matchas bäst med bara ben som antagit en rosa nyans efter slarv med solkräm, och rimlig attityd. (Obs! att jag fortfarande harvar runt i mina docs trots 30°C pga mina bästa skor, hehe.)
 
 
 
Och som så många gånger förut kan jag bara åter konstatera att jag trivs så himla fint i generös ringning till mitt kortkorta hår. 
 
 
 
= hur bra som helst!!
 
32 kommentarer
Maria Ekblad

Såå tjusig Jennifer! Älskar skrattbilden!

Svar: <3!!
Jennifer

Ebba

så jäkla cool!!!

Fanny

Såå ball du är!

Josefin

wowow du är så cool!

Pia

ÅH jisses vad fin och så himla cool du är!

Anna María

Grym klänning och grym attityd!

Annabella

Men wooooow look at you!!!

Svar: <33 :* :* :*
Jennifer

Katja

du är så himla snygg! (efter två + år av tvivel re: klippa håret kortkort eller inte, så var det du och din fina frisyr som äntligen fick mig att snagga mig. har ej ångrat det en enda sekund!)

Svar: Åh, puss!!! Blir så glad!!
Jennifer

Anonym

Hej asså hur lång tid tog det för dig att gå in dina martens? :-) har så mkt skavsår och dom är verkligen stenhårda i början vet inte hur jag ska stå ut har någon bra tips??

amanda

Åhh hallå bär också alltid docs på sommaren. Det är ju skor för alla årstider! Och jag vägrar också allt som inte är svart, men bär numera allt mer vitt. Vita skjortor är fint och svalt. Synd att klänningen inte går att få tag på nu :/

anna

HERREGUUUUUUUUUD vad bamf du ser ut. Blir helt andlös av första bilden, så vacker+svincool att det nästan är löjligt

Svar: <3 <3 <3 puss!!
Jennifer

Daniella 🌙

Hur kommer det sig att du inte bär färg? :D

Kaneli

Så megasnyggt!

DIMAN DILIR

så fin!

Emelie

Sjukt fin klänning. Passar dig strålande!

Alicia - Alicia And Stuff

Snyggt och passar dig kanonbra!

ISA

men jaaaa för allt som är fladdrigt i värmen! och de där ögonbrynen, en tutorial på dem kanske? ;))

Lina

Så snyggt!

Johanna Englund

Ltså älskarälskarälskar klänningen och din ansiktsform! Snaggat hår är hur snyggt som helst och du passar verkligen superbra i det!
Frivillig kram!

Johanna

Snyggt!

natalie

men åh, du är så ofantligt snygg!

Sofia

Men ja! Sån stilinspo :D

Hilda

Alltsåååå! Så snygg! Och fan vad jag vill ha den klänningen.

Victoria

MEN alltså hur vacker är du inte!!! *hjärtögon-emoji*

Martina

Hej Jennifer! Jag har googlat och googlat men hittar inget, så jag tänker att jag skriver till dig :)
Jag är lite nyfiken på att kanske söka någon utbildning i Skottland eller annat UK land.
Hur visste du att dina betyg skulle räcka till i Skottland och inte i Sverige? Finns det någon sida där man liksom kan kolla antagningsstatistik eller liknande, inför ansökning?

Tack för en superbra blogg!! :)

Tula

Som Katja skrev ovan; du fick mig att klippa kortkort och älska det. Nu är dock håret mittemellan två frisyrer vilket skapar förvirring och konstiga morgonfrisyrer...
Men, har en fråga till dig (och kanske dina läsare) Jag söker en internetkompis/internetgrupp/samling med folk som gillar att skriva. Skulle behöva någon/några att bolla idéer med, få och ge feedback och liknande. Vill så gärna börja skriva min bok men känner mig inte så jättesporrad. Finns det någonstans? :) Kramis

rebecca

du är så fantastisk. vill också kunna bära något sådant.

litet fan här


Jag vill bara börja med att säga att din blogg äger literally! Du har hjälpt mig så mycket med dina inlägg allt från vanliga Q/A inlägg till alla dina fina inre tankar som du brukar dela med dig. Iallafall jag har några frågor som jag hoppas att du kan svara på:)

Jag är femtonåring tjej som ska börja gymnasiet och jag vill plugga vidare till psykolog och sociolog och bo i Edinburgh ( var där förra året och blev förälskad) så min framtida plan är lite lik din.Så min fråga är om du var ditt femtonåriga jag igen och gick i gymnasiet finns det något du hade ändrat på? finns det några råd/tips du kan ge mig som du inte kunde ge till dig själv på den tiden? vad borde jag fokusera på och inte fokusera på? och vilka nackdelar finns det med att plugga vidare till psykolog och sociologi enligt dig?( oroa dig inte, jag fokuserar bara på fördelarna)

Johanna Af Apel

Alltså så het.

Rebecca Larsson

Åh kära nån vad himla fin!

Rebecca Larsson

Åh kära nån vad himla fin!

Elbe

Du passar så otroligt bra i den!! Och ditt snaggade hår! Wow!