╰☆╮happy bday to me ╭☆╯

 
 
Idag är ingen vanlig dag för idag har jag nämligen existerat i hela 24 år! Hurra! Hur galet dock?! Känner mig inte äldre än typ 19. Kanske beror det på att prick alla av de jag avslöjat min ålder för den senaste månaden har tappat hakan, alternativt varit helt övertygade om att jag ljuger. Antingen är det mitt eviga baby face, eller så är jag bara väldigt omogen, hehe. Hur som helst, nu plingar mina föräldrar visst på dörren, så jag måste springa. Hörs senare! Puss!
 
 
 
35 kommentarer
Emelie - Lever drömmen i Paris!

Stooort grattis! Fira dig ymnigt!
Jag kan för övrigt känna igen mig så, jag känner mig inte heller en dag över nitton, trots att jag är tjugotre. Tjugotre liksom, när hände det?!

chrissy

m'nåh du är ju som socker <3 GRATTIS!!!! hoppas du får en helt magisk dag. puss du fantastiska person!

Kristine

Gratulerer med dagen! :D

Maria Ekblad

Grattis fina du! Hoppas du har en superfin födelsedag. Och vad grym du var i Källan! Puss

Felicia

Grattis fina Jennifer! Hoppas att du får en megafin födelsedag.

Lisa

Grattis :D

Maria

Stort grattis på födelsedagen!! :D

Daniella 🌙

Grattis grattis <3

Matilda

Stort grattis på födelsedagen! Hoppas att du blir firad på bästa sätt av föräldrarna :)

Caja

Grattis!! Jag hoppas att du får en världsbäst födelsedag!

Flisan

Grattis på födelsedagen :D

Kaneli

Grattis fina du!! Hoppas du har en underbar dag, kram!

Frida

åh grattis grattis! Känner verkligen igen mig i den där *folk tappar hakan när en avslöjar sin ålder*, bara häromveckan var det någon som tyckte att jag såg ut som tolv när jag nyss fyllde....tjugo.....

Jessica

Åh men grattis fina du!

Anonym

jag kommentarer absolut aldrig men en dag som denna (haha) vill jag passa på att skriva grattis, du är helt seriöst min absoluta favoritperson! jag om min bästavän pratade om det igår och båda konstaterade att vi båda gillar dig mer än varandra typ. iaf! stort grattis och kram! och en fråga: får man ha dig på Snapchat? :p

Svar: alltså <3 <3 <3 dör så fina ni är! och ja, så klart!!
Jennifer

Klara

Grattis grattis grattis, hoppas du får en fin dag!!


Och tack för en megabra blogg.

Mirano

Stort grattis! :D
Och sen är det väl bara bra att vara lite omogen ibland! ;)

Martina

grattis på födelsedagen! :D

Anna ML Holm

Grattis! Jag förstår känslan! Fyller själv 23 och två veckor!

Matilda

Åh, stort grattis!! Hoppas att du har en helt underbar dag. Jag fick samma reaktion när jag fyllde 22, haha. :)

Hanna

Ett stort grattis på födelsedagen! :)

Karin

Grattis!!!!! Hoppas dagen är fantastisk <3

ISA

men hurra hurra bästa fina du! fira med massor av tårta och kramar!! DIN DAG! <3

Helan

YEY!! :D Grattis (igen)!

Therese

Grattis grattis grattis!! Får lust att klippa av mig håret när jag ser bilder på dig.

Johanna Af Apel

Grottos beauty, hoppas din dag är helt lysande <3

Annabella

Grattis bday girl!!!!!!!!!!! hoppas du har en världsbra dag!!!

Annabella

Grattis bday girl!!!!!!!!!!! hoppas du har en världsbra dag!!!

freja

GRATTIS!! :D

Vicky

då är vi ju nästan prick lika gamla. ja men du, jag och nastasja till och med, med några dagars mellanrum. trippelfest = MÅSTE hända i framtiden. PUSS OCH PEPP

Svar: Men jaaaa!! DRÖMMEN <333
Jennifer

Madeleine -PHOTOGRAPHY FEMINISM VEGANISM

Grattis bby! Hoppas att du har haft en fantastisk dag!

hanna, förbanna

grattis! <3

Anni

Hurra och grattis!! :D

Alex

Massa grattis på din dag! Hoppas du hade en fantastisk dag lika a queen!

Rebecca Larsson

GRATULERAR! fy vad du är fin