the (friday) face

 
Vi firar att det är fredag med vad Otto kallar the face. Dvs ansiktsuttrycket som jag gör på 99.9% av bilderna där jag posar (och så även på mitt pass, hehe). 
 
Den här veckan har varit en emotionell bergochdalbana och jag är väldigt tacksam över att helgen äntligen är här. I min värld betyder det nödvändigtvis inte mindre jobb, utan snarare att jag inte har några tider att passa eller människor att träffa och kan ta livet i min egen takt, vilket är väldigt välbehövligt just nu. Behöver ett par dagar av egentid för att komma på fötter igen. 
 
Ha en fin helg hörrni och ta hand om er!
14 kommentarer
Daniella 🌙

hoppas helgen din blir fin <3

Amanda Jonsson

gillar the face måste jag säga! <3

Ebba

the face får fem av fem! och ha en fin helg!

Jessica

The face är alldeles fenomenalt! Du är fenomenal!

Vicky

fina j. 1. bästa facet ever pga fierceness 1000% och 2. ha den bästa helgen nu. andas och lev och gör precis det du vill. PUSS

ISA

härligt att fler har sitt safecard iform av the face när det fotas! Det där var ett jäkla läckert face med! kram och ta hand om dig i helgen <3

Sandra Leone

Önskar att jag också hade ett så fierce ansiktsutryck på mitt pass! Jag ser mest ut som om jag sett något äckligt...
Ta hand om dig och se till att unna dig minst en ledig dag!
Kramar

Linda

du är så snygg!!! måste börja öva ansiktsuttryck!

Johanna

så vacker!

Linnea, fotografier

Du är sååå vacker<3

nathalie

extremt vacker både på insidan och utsidan!!

misshappineess.blogg.se

Hoppas du har en fin helg och har hand om dig :)

Nastasja

Hahah, Otto alltså. The Face är skitsnygg i alla fall! <3

Johanna E

The face är skitsnyggt.