Perast

Mer Montenegroäventyr kommer lastat!
 
 
 
En dag flydde jag och Otto Kotors turistfyllda gator och tog bussen till Perast. 
 
 
 
 
Vi gick upp i klocktornet och tittade på utsikten.
 
 
 
Åt glass i den bländande solen.
 
 
 
 
Och promenerade långsamt längs med vattnet. 
 
 
 
Svängde in i trånga gränder för att fånga lite skugga och få andrum från hettan.
 
 
 
Och läste i solen intill vågorna medan vi väntade på bussen tillbaka. Jag stod på ett trappsteg i havet när jag tog den här bilden, i full färd med att hålla balansen, så därför är den lite skev och sne. Fast fint ändå. Är i extas över hur bra bilderna blir nu när jag har kommit underfund med hur fokusen på min Zenit fungerar. Men ska jobba lite mer på det här med raka horisonter, hehe. 
 
35mm agfa vista zenit
14 kommentarer
Dixi Wonderland

Vilka fina bilder :D

Ebba

Himla fint!

Evelina

Wow vad fint!!:)

Emiza

fint

Emiza

fint

Daniella 🌙

men dör vad magiskt.

Linnea

Drömskt. Och din pojkvän är en sån babe!

Jessica

Åh vilka härliga bilder! Det får mig till att vilja åka till något soligt och varmt land! :)

Patricia

Vilka underbara bilder!! :)

Johanna

åh så vackert!

felicia

åh himmel vad fint!

ISA

Så jäkla vacker plats! magiskt. Och busig du är som smygfotar folk sådär vaaa ;)

Alex

Platsen verkar ju vara helt fantastisk. Bilderna är super fina. Som alltid!

Johanna Af Apel

Alltså så jäkla fint. Och drömskt. Bilden på paret på bänken?! Magi.