soldis och saltvatten

 
 
 
 
Igår framkallade jag det första gänget med rullar från resan, och kolla så fina vänner jag och min skrangliga, krångliga Zenit har blivit! Dessa bilder är tagna i Dubrovnik där vi spenderade en natt innan vi åkte vidare till Montenegro. Vi hängde på piren utanför gamla stans murar hela eftermiddagen; flöt omkring bland stora vågor, kände våra solsvultna kroppar smälta i värmen, och slumrade till ljudet av lekande barn. 
 
Och hörrni! Tusen, tusen tack för alla fina ord ni lämnar här. Det gör mig så oändligt glad att ni gillar det jag gör. Ni är bäst  ♥
17 kommentarer
Beata

vilka bilder! så drömskt!

Rebecca Larsson

Hurra! och åh vad fint

chrissy

wow!!!

felicia

åh älskar de här bilderna!! så jäkla fina

Linnea

Tog mig ett bra tag att inse att det stod soldis, läste om igen som sold is, sold is, vad är det ens??! Hur som, mycket exhalterad över att se resterande delar av framkallningen!

Daniella 🌙

+44 7481 757202 Är mitt nummer förresten, hör av dig när du har tid x

ISA

jag vill dit! nu! helst igår!

Anna ML Holm

Fina bilder! :D

sara

gud så fina foton jennifer!

Vera

Din blogg är den bästa platsen i cyber rymden :)

Vicky

jättefint som vanligt men snart dags att knäppa engångsrullar i sf med mig <3 puss

M

Så himla fint och åh vad jag började sakna Kroatien nu.

Emilia

Så fina och drömmiga bilder!

Nastasja

Färgerna är så fina, känns så semestriga, den ljusa rosa tonen på de första och det blå i vattnet längre ner. Yum!

Hanna

Hej Jennifer! Vilka vackra bilder!
Jag undrar, är detta din mail: [email protected]?
Har försökt sända iväg ett mejl till dig, men vet inte om det kommit fram! Jag förstår såklart att du kanske inte har tid att svara på allt förstås, jag vill absolut inte stressa dig! Funderade bara om jag har fel e-post :)
Massa kramar, tack för mysig blogg!

Svar: min mail är: [email protected]! Så inget 'n' där på slutet! :) Kram!!
Jennifer

Johanna

så otroligt vackra bilder!

hmle. None

Gud vad fint, älskar de rosa husen!